Z našich exponátů

Parní lokomotiva 534.0323

Parní lokomotiva 534.0323

Lokomotiva byla vyrobena ve Škodových závodech v Plzni v roce 1946 s výrobním číslem 1648 a její určení bylo pro těžké nákladní vlaky a ke konci parního …»

Parní lokomotiva tendrová 422.062

Parní lokomotiva tendrová 422.062

Lokomotivy původně označené u Rakouských státních drah řadou 178 vyráběly v monarchii lokomotivky Krauss Linz, PČM Praha, Vídeňské N. Město, Floridsdorf a …»

Parní lokomotiva tendrová 477.043

Parní lokomotiva tendrová 477.043

Lokomotiva byla vyrobena v roce 1954 v ČKD Praha pod výrobním číslem 3042 a patří k nejmodernějším parním strojům, které ČSD provozovaly. »

Parní lokomotiva 556.0271

Parní lokomotiva 556.0271

Nejmodernější československé parní lokomotivy pro těžké nákladní vlaky. S těmito lokomotivami končí výroba parních lokomotiv a později i parní provoz u …»

Motorová lokomotiva úzkorozchodná TU 47.016

Motorová lokomotiva úzkorozchodná TU 47.016

Lokomotivy řady TU 47.0 byly vyvinuty pro motorizaci provozu na úzkorozchodných tratích ČSD. Na celkem pěti tratích rozchodu 750 a 760 mm mohly být nasazeny jak …»

Motorová lokomotiva T 211.0101

Motorová lokomotiva T 211.0101

Jedním z prvních typů motorových lokomotiv sériově vyráběných v ČKD Praha byla řada T 211.0. Byly to stroje určené pro lehkou traťovou službu a lehký …»

Motorová lokomotiva T 435.0058

Motorová lokomotiva T 435.0058

Základní kámen rozsáhlejší motorizace u ČSD položila lokomotiva řady T 435.0, odvozená z prototypů T 434.0 a vyráběná v ČKD Praha od roku 1958. Vyrobeno …»

Kontakt na muzeum

T: +420 313 537 700
E: cdmuzeum@cd.cz
E: nostalgie@gr.cd.cz

Otevírací doba

Vlakem do muzea

Odkud:
Kam:
Přes:
Datum:
Čas:
 

Víte, že...?

Cesta vlakem z Prahy do Vídně trvala v roce 1845 zhruba deset hodin.